Friday, October 15, 2010

i love u all!


sayang korang sangat2 =(
(PERCAYE LA WEYH!)

they all are my life! sayang korg like HELL!
aku mmg sgt sayang korg! walaupun da byk airmata aku mengalir kerana korg but korg slalu di hati!
x kesah pe yg korg buat. its ok la. aku x penah terasa. sepanjang 4 tahun kite bersama. sumpah aku sangat2 menghargai persahahabatan kite.

NUR 'AIN  FATHIL SUHAIRI
NORAZRINA SAARI
NAJATUL AMIRA RAHMAT
NAJIHAH LUFTI
ARINA MAZELAN
NURUL AIN NAZIM
NADIA MUNIRA OMAR
NUR SHAZWANI NOOR BILAD SATRIA
IFFAH SYAHIRAH


korang mmg the best la. setipa kenangan antara kite. aku x kn penah lupe. hahaha secare jujur aku kdg2 touching gak ngan korg. tp aku x kesah. tu la kenangan kite kan.
promise ngan aku korg x kn lupe persahabatan kite.
setiap kli bulan purnama aku teringat kt korg! sayang semua! <3




Bulan dan bintang
Bersinar berkelipan
Dan menerangi
keindahan malam
Tanpamu bulan
Malam kegelapan
Tanpamu bintang
Hilanglah keindahan

Ini kisah tentang bulan
Bulan bintang jadi kawan
Bergitulah persahabatan
Yang cuba kami eratkan
Moga berkekalan selamanya

Bergitulah kami hidup lapan sekawan
Sesama berjanji susah senang dirasa
Dibawah sinaran cahaya bulan bintang
Menjadi saksi janji kami semua


 i love u sayang! <3

No comments:

Post a Comment