Tuesday, September 6, 2011

:')

:') result ups da keluar :))

hee x tau nk ckp cm ne. HAPPY SANGAT bila tgok orang yang dapat keputusan yang baik HAPPY! :))
result aku x sebaik yang parents aku harapkan! 
MAMA AYAH! sorry ea :((
hee dari dulu lagi aku nie bukan OTAK SAINS!! huh!! aku x tau macam mane UPSR aku bleh dapat A dalam sains! PMR pun aku x mengharap untuk mendapat A dalam  PMR! dan SPM?!!! hahahahahaha!

hurmmm memang down sangat! :(( so i need someone to a company me :((
GEMOK saya :(( hurm dulu kalau result aku terok mesti die tenang kan aku :(( hurrmm rindu semua tu :(( please bagi la semangat! :'(((

bila orang lain bg nasihat aku macam x nk terima sangat! kenapa ea? mungkin cara dorang aku x terima kot! :))
hurrmmmm oke yang penting! UPS benda da lepas! :))
bak kata GEMOK's "LIFE MUST GO ON"
aku akan pegang kata-kata tu :))

SEMANGAT BARU :))

1 comment:

  1. alolo comel ye . btw bersyukur la gn result 2 eh . ad org len yg lg teruk dri result 2. dont worry kay ^^

    ReplyDelete