Wednesday, April 13, 2011

sambung kisah PLKN 2!

ok!! setelah modul 2 tamat!! budaya kerja for sub modul plak!! yeay! time nie kena pilih buddy laki! aiiiyyoo. then..haha aku ngah gado ngan zakwan (maskara) so shafiq offer nk jd buddy! aku pun on je la.
haaa kepada yg x kena PLKN! dalam kelas CB! korg mesty ade buddy utk setiap MODUL! haha menarik kan! ok!!! then group tok budaya kerja nie! aku dapat satu group ngan FARISHA TIPAH TEHA MAS AIN HONG SALAM DARREN AMIE SHAFIQ HWA!

ok aku malas nk upload gmbr lagi. hahaha bdk2 group2 aku nie same je cm group time modul 2! hampir la!! ok dalam group nie :

farisha-hong
tipah-hwa
salam-aien
mas_amie
tehah-darren
adila-shafiq

nie la buddy terhebat kami!

yeay! lepas tamat BUDAYA KERJA! kami sume menangis kerana berpisah dengan kawan2 n cikgu nana gkgu epul n ckgu ros!! hahaha pdahal satu kem gak. mmg la satu kem. tapi kami mgkin x dapat bergelak ketawa sama2 lagi dalam kelas! miss u all CB 1


ok selepas tue kitorg wira dan wirawati dibahagi kan dalam 13 kelas. iaitu KELAS KENEGARAAAN!
bosaN!!! kadang2 je ok! dalam kelas tue ade 30 org! huaa selamat la satu kelas ngan puteri dan azar! my dormates!
ok selpas tue aktiviti fizikal!!!! sambung nnt ye! heee da penat taip!! bubye!! <3

No comments:

Post a Comment