Tuesday, May 17, 2011

buku buku kita berjumpa lagi :)))

yeay hye semua :)))) oke entry nie bertajuk "bla bla bla bla" (malas nk taip blk. bace sendiri la!) heee oke tajuk entry begitu KERANA saya akan memegang semula buku :)) pegang je ke? haha mesti la saya bace! LU PIKIR LA SENDIRI! ceh. setelah selama hampir 5 bulan saya berehat dari memerah otak, mengulangkaji, menulis jawapan yang merapu di dalam buku latihan, buat jalan kerja yang tak pernah berjaya :))) haha x de la saya nie teruk sgt sampai sume bnda salah!  


oke akhirnya saya memulakan operasi BERCINTA BERSAMA BUKU . yeay lepas nie saya akan berkapel bersama BUKU-BUKU TERSAYANG ... yeay! kemana saya pergi buku mesti bawak. nnt die merajuk plak! haha :)) oke lepas nie saya akan menjejak kaki ke MATRIKULASI SELANGOR :))) ye aku x pandai cm korg. :)) yang dapat pegi india , uk, aus, mane2 je la! haha yg dapat dalam negara pun hebat jugak, uia , um, uitm, apnm, upm, mane2 je la! pandai kan?!! haha aku ?!! pandai2 la korg pikir! tape2. tggu aku ye :)) insyaallah ade rezeki saya berjaya dan jumpe anda di sana :)) amin!!! 


oke akhirnya aku menyelak buku-buku matrikulasi yang telah diberikan oleh jiran-jiran ku yang sgt baik hati :)) thanks neighbour! :)) hee aku bace la buku chemistry semester 1. waaa menarik dan tertarik! aku dgn semangat nye bace la.. dan BUAT NOTE! (kelakar tak?!) haha semangat terlebih. aku bukak blk buku rujukan SPM sebab mcm ade kaitan la jugak! waaa and now nak buat confession nie!! SAYA SAYANG CHEMISTRY DAN SAYA HARAP CHEMISTRY PUN SAYANG SAYA :)) so ble chemistry dah sayang aku.. senang la aku nk score nnt. ceh poyo je lebih!


haaa then aku cube la menyelak buku math.... then.. haaaa? haaa? haaa? haaa? ape nie. satu pun x paham.. actually yang aku selak nie buku latihan. buku rujukan x de. sooo agak BLUR la jgak! haha satu soalan pun aku x tau. walaupun aku rase mcm da belajar time F5.. nk selat buku rujukan math SPM?!! hahaha nnt je la. aku x boleh berpikir!!! HAAAA NAMPAK SANGAT CEPAT BERPUTUS ASA! ubah la dila oiii.. oke. aku pun selak la buku rujukan MATH SPM! haa tapi still x paham. CIKGU MATRIKULASI SELANGOR> nnt ajar saya math sampai saya paham ye. dan buat saya jatuh cinta dengan MATH! TERIMA KASIH CIKGU!! :))


oke taun nie sains hayat dgn sains fizikal campur.. sooo AKU KENA BELAJAR PHYSIC! huaaaa kenapa?! kenapa?! aku TAK SUKE *****************!! hahaha oke ubah mind set yang aku SUKA PHYSIC oke?! yeay! hope la aku bleh bawak!  oke tue je la buku yang sempat aku selak!!!! HOPE AKU DAPAT LA MEMAHAMI DAN MENGHAFAL SEGALA BENDA YANG AKAN DIAJAR LEH GURU-GURU KU! amin!!


heh! cuak nak masuk matrik! hey u! hope u wish me a good luck! agak mengharap la you wish! :))) (ADILA!! dia bukan bace blog kau! hahaha) lawak! its ok! :))) k la good luck to GEMOK (maybe die da kurus kot) :)) hope u always success in ur life! chaiyok!! ~~ :))) blg sampai kan pesanan saya dekat dia ea! hahahaha sudah gila!! oke oke guys BUBYE!! :)))

No comments:

Post a Comment