Monday, May 9, 2011

yeay aku giler! :)

oke saya bangun pagi dengan semangat nyer pada 3 mei 2011! yeay! cube teka knape saya semangat! haha entah la! hari nie aku akan menjejak kan kaki ke klcc!! yeay! ceh batak giler! rindu klcc! hahaha oke dengan berpakaian yang agak sopan dan manis.

haha ye ke?! k pape je la! oke. "mama adik pegi dulu oke" hahaha yeay!

haaa cube teka saya nak keluar ngan sape?!?! tekalah! kalau btol dapat adiah. aku serius nie -_-.yeay! kalo korang nak tau. aku pegi sorang-sorang! ye sorang-sorang la. haha gila tak? yeay!oke aku sampai klcc then beli AISKRIM MCD (SUNDAE COKLAT ) :'( hahaha teringat kat sumone! then aku pun duduk kat taman klcc tu sorang-sorang! yeay! duduk-duduk sambil memerhati keletah family anak seberanak. haha pasangan couple yang bajet2 sweet depan aku. hahaha ( statement orang jeles) haha. ye. aku duduk sorang-sorang! x percaya?! ade aku kesah. haha aku duduk kat situ dari pukul 11 lbeh sapai pkol 4 ! waa giler kan!


hahaha biar la ape orang nk cakap. aku tau ape yang aku bwat sebenarnye! yeay! janji mesti ditepati kan! yeay! oke actually aku penah berjani ngan seseorang untuk keluar bersama pada bulan lima. ye. walaupun mmg kitorang da lama x contact. its oke. aku tetap menunaikan janji aku untuk keluar pada bulan lima! yeay! i have done what i promise to sumone! yeay! hati aku sangat girang duduk di taman klcc tue sorang-sorang! korang cube la rase! yeay! hahaha

oke la. itu saje! bubye! i willl wait for you!

No comments:

Post a Comment