Tuesday, July 12, 2011

MEMALUKAN!!! :(((

yeay!! hari nie nk ceritakan satu benda yang memalukan!!! walaupun da lame berlaku!! nk cerita jugak!!! :))))

date: 5 julai 2011

kejadian berlaku PUNCA !! SAYA TERTIDUR KETIKA MEMBACA BUKU "AMINAH" !!!!


oke pukul 11 pagi sampai 1 petang ade kelas practical chemistry! kelas lain semua rehat kol 1.tapi kelas aku rehat kol 2!! so bile pukul 2 aku pun balik bilik. da solat. aku pun x tau nk bwat pe. sebab lagi 45 MINIT!! 
so aku decide la nk bce buku cerita AMINAH (buku library)!
bace dalam 10 MINIT! da mengantuk sgt nie!! 

DENGAN YAKIN NYA AKU SET ALARM NK BGN KOL 2.45!! oke then tidor!!!!! 

haaaaaaa tibe dalam mimpi keluar lagu KMS!!! (lagu matrik aku) pup!! terbangun! sebab ade org antar msg(ringing tone msg aku lagu kms! )!! NURUL SYAFIQAH (budak praktikum aku)! tepat-tepat pukul 3! die antar msg yang berbunyi begini! ( BULAN SYAABAN BULAN MULIA...........................................................) tgok jam haaaaa pukul 3?!!!!!!

aku terlambat ke kuliah!!! ouh GOD! haaa da la kuliah! kalau tutorial x la malu sgt kalau lambat!! ADILA!!! dengan sepantas yang mungkin aku sarung je tudung! memang serabai giler!! terus pegi kuliah! haaa lambat gilaaa! da 3.10!! 

jalan dengan selaju mungkin tiba-tiba nampak PAK ARAB(budak praktikum aku) lambat datang gak! YES ADE GENG!


 suka gilaa! haa sampai DKK(tempat kuliah).. x tau DKK berape!! PAK ARAB PUN X TAU! then die pun main masok je DKK3! opps salah DKK selamat la aku x ikut skali! haaa then masok DKK1! yeay!! kuliah betol!! x salah kelas!! hua hua hua hua!! masok dengan muke TAK BERSALAH + MALU + MUKA BLURR!


 masok2 je DKK sume orang pandang! dan sume ckp "OOOOOOO" lecturer pun cakap macam tue?!!!! huaaaa SEBABNYE?!!! AKU DENGAN PAK ARAB MASOK LAMBAT BERSAMA! IBARAT KAN DATING!!! HUAAAAAA MALUU!!! sorry madam!!!
 dengan tudung yang serabai aku pun cari la tempat duduk! selamat la ade tempat dekat2 ngan budak praktikum aku!! perkara yang memalukan!!

kesimpulan nye!! jangan TIDUR!!!! :)) that's all from me :)))

i miss my gemok :)))

2 comments:

  1. haha..rse nyer kuliah lambat better than msk tuto lmbt..haha..lawak glar kot!!!!
    len kali jgn lmbat lgy kayh!!!

    ReplyDelete
  2. heeeee !! tapi masok ikut pintu depan!! memang malu la!!! hee lain kli x lambat lagi!!

    ReplyDelete