Saturday, July 9, 2011

mencoret kisah saya :)))

oke sekarang aku study kat KMS?!! tau tak KMS tue ape?!! 
KOLEJ MATRIKULASI SELANGOR!!

huaa oke life aku kat matrik:

1. aku bgn dlam around 4 until 6.30 !

2. mandi, solat, bace alquran!
3. mentelaah subjek2 yang bakal diajar oleh lecturer pada hari tersebut . ataupun buat tutor yang x siap lagi!! (pemalas kan aku nie?!! ) 

4. dalam 7.30 aku akan bersiap untuk ke kelas! make up?!! urghh tu bukan aku! hahaha sempoi2 da la! pegi kelas je kot!
 
5. then menghadapi kelas tutorial, kuliah , praktical! sampai la pkol 5 or 4! memang pecah kepala otak nie!! jadual pack gilaaaa!! 


6.  rehat! petang dulu rajin turun maen tenis! sekarang da malas! tangan pun da bengkak!! nk tulis gilaaa la susah!

so jalan terbaik! ADILA JANGAN MAEN TeNIS LAGIII! 

 7. malam! klau rajin pgi library siapkan segala kerja! kalau malas dekat bilik je la!! sampai pkol 11 lebih! rehat jap! then bersengakang mata siap kan ape yang patut samapi mane yang termampu! (1 or 2 pagi) ! ataupun ulangkaji ! UPS nk dekatt maaaa! 


8. finally!! tidor sampai lebam!! sebab confirm esok pegi kelas mata macam panda!!

 haaaa tu je la! rutin harian!! bosan kan! ade aku kesah!! yang penting matlamat aku! <3

"SATISFACTION LIES IN EFFORT NOT IN ATTAINMENT, FULL EFFORT IS FULL VICTORY"

chaiyok2 for 4 flat! mama ! ayah! adik akan buat yang terbaik! dan x kn mengulangi ape yang terjadi dalam result SPM adik!! :)))))

No comments:

Post a Comment