Tuesday, March 22, 2011

panic


huaaaaa panic gler nie!! SPM kluar esok BABE!!
haih! x tido malam la nmpk nye aku ari nie!!
aku rase result aku cm trok je!!!! esyh..
haih!!! agak cuak ble ayah aku start berkata2 td!

ayah: eyh esok result spm kuar an?
aku: a'ah. heeeeeeeee
ayah: nk ayah cuti x esok!
aku:(dgn muke terkejut) x yh la ayah.
ayah:esok lepas dpt result nk CALL atau MSG ayah?
aku: heee tgok keadaan la cm ne!!! :!
ayah: kwn2 office ayah sume tnye. PMR dulu anak ayah dpt duit. bank bg. kli nie mesti dpt lagi. dorg ckp cm tue!
aku: hahahahahah (hanye mampu tergelak sahaja! dalam hati tuhan je yg tahu!)
TIBA - TIBA ABANG MENYAMPUK!
abang: duit tue bleh share2 dik! 
aku: hahahaha ( lagi skali aku mampu tergelak! )
WEYH!! AKU NGAH CUAK NIE! DORG BLEY BERGURAU!!!


huaaaa PRAY FOR MY SUCCESS!!!!!!!


Bacon color

YEAY!!! u can do it!!!

haaa kat sini ade la sedikit tips dari rakan-rakan ku!!

sebelum nk pegi ambik result, amalkan baca 
:al-fathihah
:ayt kursi
:al-ikhlas x3
:al-alaq x3
:an-nas x3

kemudian berdoalah dgn nama ALLAH dgn rendah diri & mintalah kejayaan sebagai seorg muslim.
pastu masa nk pegi skola mulekan dgn langkah kanan.
INSYAALLAH kejayaan milik kita semua dgn keizinan ALLAH SWT.


P/S: haaa tue je la kot nk post malam nie! harap2 la kejayaan menanti aku! AMIN!!

No comments:

Post a Comment