Monday, March 21, 2011

Color Splash Heart

yeay!!! hye guys! i'm back!

huaaaa i miss my blog!! almost 3 months I left my blog!
da lame x meluahkan perasaan yg terbuku di hati ! (BAPAK JIWANG JE AKU NIE)
hahahahaha actually saya pergi ke PLKN! menjalankan tugas sebagai WIRAWATI negara!
nak menulis tapi malas nk menaip! PEMALAS SEYH AKU NIE!
huuuuaaaaaa...byk bnda nk tulis nie.. tp kemalasan melanda.
so ble da malas. sume bnda nak tulis ilang!
haaaa k so skrang nie aku nak bermadah pasal ape erk?!
nak cite pasal kehidupan seorang INSAN bergelar WIRAWATI negara di PROGRAM LATIHAN KHIDMAT NEGARA! 
okay x?!
heeee ok!!! dengan semangat yg ade! saya akan berkongsi cerita bersama BLOG saya!

BTW!! tahniah kepada NUR ADILA BINTI MOHD NOOR! kerana berjaya MENGAKTIFKAN SEMULA blog anda! TAHNIAH saya ucapkan sekali lagi!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment