Wednesday, March 23, 2011

WORST DAY! :(

Hopeless

yeay! ari nie result SPM keluar! DUP DAP DUP DAP DUP DAP!
pessss berdebar giler. da la aku x dapt tido!
huh! bgn lambat!!! aduyai! CIK HAMIZAH da sampai umah saya!
dgn gelabah nyer! saya mandi! GOSOK BAJU! 
yaey siap gak! ready ke sekolah!
(in my mind:result aku confirm trok! )

situasi di dalam dewan! :
cikgu:nur adila. sila tandetgn ye. ambik sijil awak kat dalam fail nie
(eeeiii lambat tol.bg je la result tue)
saya:ok cikgu!
cikgu: nah awak punye slip. not bad la adila :) chill k!
saya: k thanks teacher.

setelah 30 minit kemudian...saya membuka slip.
ayat yg terkeluar dari mulut:oooooooooooook!

hurm! hancur skit la hati nie :(
i want like to cry!!! ;(
sorry mama sorry ayah :(
hurm.. rase mcm..... x tau la nk ckp pe.
my mum n dad mcm membanding kan aku ngan owg lain.
hurm sdey gak la. nie je yg mampu aku bg! :(

chill la DILA!! bgn2! skang nie. life must go on!
GO DILA GO DILA GOOOOO DILA!!
da mereng ouh otak!
haaaa aku teringat kata-kata KAKAK KESAYANGAN aku>

adik.jgn sedih spm x bgos. lepak la! dulu akak lagi trok dari adik dapat "tut" je. chill my dear. spm nie subjek die kite terpakse ambik kan?! haaa so nk score ssh la. haa then akak dapat sambung belajar ke u. alhamdulillah dapat tawaran. akak pilih kos yg akak minat! then time tue la akak blaja giler2.n score! sbb akak minat kos tue! then as u know. i'm the best student tok kos tu kan. haa tgk. spm dorg x tnye pun. chill k my dear! i know u can do better in ur studies. ingat pesan akak! bgn dari kesedihan yg melanda. ade hikmah di sebaliknye. cube pikir btol2. k i have to get going dear! LOVE u. n GO CHAIYOK2~

haa panjang menjela kaka aku bg ceramah! yeay semangat aku da naek!!! 
Bacon color

No comments:

Post a Comment